torsdag 28 juni 2012

Námskedið búið

Idag var sista dagen på kursen. Vi hade tenta mellan 10-12. Det gick bra. Den var lagom svår, men inte för svår. Vet att jag hade två fel, iaf. Svårt att få 100 % varje gång. Ikväll är det avslutningsfest (med allt vad det nu innebär), och i morgon bitti åker jag hem. Börjar bli lite nervös nu. Jag går nog upp vid halv fem. Bussen från BSI till Keflavíkur går kl 6, så det får inte bli alltför sent ikväll. Gå, åka buss, flyg, tåg, bil, så är jag hemma se'n :-) Lång dag blir det, men det ska bli skönt att komma hem igen, även om det är jobb som väntar på måndag.

Over and out frá Íslandi.

(PS. Just ja, jag fyller år idag också. Undrar om det uppmärksammas ikväll. En av hjälplärarna, en isländsk student, fyller också år.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar